Levering og retur

Transport

Vi bruker Posten Norge for alle våre leveranser unntatt der produktene våre er utenfor deres maksimale dimensjoner, ellers bli det Bring som transporterer våre produkter.

  • Ingen gjenstander med en dimensjon som overstiger 104 cm
  • Ingen gjenstander med kumulative dimensjoner som overstiger 140 cm

Hvis bestillingen din overgår noen av disse betingelsene, vil ikke nettstedet behandle bestillingen din, så ring oss for å få hjelp. Vi bruker DHL for å engasjere en kurér. Du vil bli varslet om de beste prisene og alternativene som er tilgjengelige for varen du er ute etter.

 

Forventede leveringstider

Nettstedsprogramvaren vår er i samsvar med Posten-avgifter og offentlig tilgjengelig informasjon om forventede leveringstider. Dette er vanligvis nøyaktig, men verken vår nettsidevert, vår programvareprodusent eller AS Båtlys er i stand til å akseptere ansvar for at Posten ikke oppnår disse tider, eller innfall og fantasier i deres nye leveringsplaner. Vi legger ut mellom 12.00 og 13.00 på mandager, onsdager og torsdager og rundt 11.00 på en fredag. Vi er stengt på helligdager, men nettstedet er tilgjengelig.

Når det er sagt, har det vært noen pakker og brev som er forsinket i levering med opptil 2 måneder, etter å ha spurt dette til Posten Kundeservice. Jeg har blitt informert om at de anser dette som rimelig, men de vil starte en undersøkelse for en pakke (brev kan ikke spores) hvis den er mer enn en uke forbi forventet leveringsdato.

 

RETURINFORMASJON

Vi bytter eller refunderer vanligvis ikke bare for tankemessige omstendigheter, men vi forstår at det du har kjøpt noen ganger ikke passer til ferdighetsnivået ditt, eller ikke er helt det du trodde det var. Les våre retningslinjer for retur på nettet nedenfor for å sikre at du er kvalifisert for refusjon. På grunn av outsourcing av porto til en tredjepart (Norges Posten) kan vi ikke refundere porto på varer vi godtar for retur.

Alle kvalifiserte returer krever:

  •     Forhåndsgodkjenning fra AS Båtlys
  •     Emballasjen skal være intakt
  •     Vare ubearbeidet og i salgbar tilstand
  •     Returner porto- og emballasjeavgifter som skal oppfylles av kunden
  •     En gyldig kvittering på kjøpet er inkludert
  •     Melding innen 14 dager etter levering, ved kjøp i Norge.

 
MØNSTER, DIREKTER, BØKER, ALT TRYKKET MATERIALE

Dessverre, på grunn av potensial for brudd på opphavsretten, kan vi ikke tilby retur eller tilbakebetaling av trykt materiale med mindre varen er funnet å være mangelfull. Denne eksklusjonen inkluderer også sett som inneholder trykte diagrammer som er pakket i et format som lett kan lukkes igjen (dvs. hvorved de kan åpnes og komponentene fjernes og erstattes uten skade på ytre emballasje).

 

TILBAKEBETALINGSMETODE & TIMING

Refusjonen din blir kreditert den opprinnelige betalingsmåten.

Når vi behandler refusjonen din, kan du forvente å motta refusjonen innen følgende tidsrammer, avhengig av ditt valg av kredittkort, direkte belastning eller PayPal.

  • PayPal - umiddelbart
  • Kredittkort - 2-3 virkedager, avhengig av leverandøren din og deres avtaler med PayPal.
  • DNB - 6 virkedager, avhengig av banken din og deres ordninger med PayPal.

 
DEFEKTIVE VARER

Vi bestreber oss på å sende bestillingen din i perfekt stand. Selvfølgelig, hvis varene dine ikke mottas på en slik måte, eller er mangelfulle på noen måte, vil vi erstatte, bytte eller refundere varene i henhold til Australian Trade Practices Act og Department of Fair Trading Guidelines.

 Tilbake